måndag 19 maj 2008

WM i Halvmaraton

17 maj var det stora löpardagen i stan, och vi var ett gäng från Warta som tog oss igenom.

Så här gick det för oss:
NamnTidPlacering
Robert Nilsson1.32.421822
Torbjörn Karlsson1.36.002944
Jesper Adolfsson1.41.465706
Christer Hidesjö1.43.526921
Göran Vikström1.51.2111777
Benny Olofsson2.05.4319462
Mats Lundgren2.10.2720889
Lars Vikström"har varit förkyld sen gåslevern på C-lagets avslutningsmiddag. jag e skapligt frustrerad över det :-("


Är det någon jag har missat är ni välkomna att lämna en kommentar.

Skapligt snygga var vi oxå...









6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som BTS-C har ett starkt lag.

Vilka utmanar nästa år?

Göran (bronsmedaljör i C-laget)

Anonym sa...

Jag sprang inte varvet men jag klämde 11 burkar Heineken på 2.25.11. Ska försöka förbättra den tiden till nästa år

Torbjörn Karlsson sa...

11 heineken på 2.25? Då var nog Mackan den som var mest sliten dan efter...

Anonym sa...

Hänger ni med på en lagutmaning nästa år? Fyrmannalag och summera tiden. Kommer något mer lag till start ?
Undertecknad lyckades endast med en DNS (Did not Start) i år pga tvåveckors förkylning veckorna före men det ger mig ett år till att träna inför combacken.

Grattis till Torbjörn som äntligen knäckte mitt gamla pers. Dock bara med 36 sekunder och då vill jag passa på att påpeka att min tid sattes utan chip så dedär 36 sekundrarna tillbringade jag nästintill stillastående bakom startlinjen medans klockan tickade...

Anonym sa...

Glömde ju signera mitt inlägg ovan...

/bett

Torbjörn Karlsson sa...

Skulle vilja se en utmaning från Wartaiterna... Inte en enda från deras gäng som ställde upp i loppet.

Bättring!