söndag 1 januari 2006

Truppen 2008-2009


Kalle Relfson
Ålder: 18
Racket: Hybrid, Hurricane Svart, Boost TP Rött
Bästa träningstipset: Bra koncentration och inte minst viktigt att lägga in roliga saker i passen
Såhär laddar jag inför match: Inga ritualer
Bästa film: Die Hard (2:an)
Bästa bok: Läser aldrig, ibland bläddrar jag i en Kalle Anka
Roligast i karriären: Spela i Elitserien kommer att bli en höjdare
Största skalpen: Jon Persson


Erik Tamm
Ålder: 24
Racket: Hybrid, har ännu inte några sköna gummi
Bästa film: Reservoir dogs
Bästa bok: Mao´s lilla röda
Sämsta hand som jag vunnit en stor pokerpott på: Två, sju i olika färger
Vad dricker jag helst till maten: Kall mellanmjölk
Favoritmåltid: Toast Skagen, Mammas cheddarbiffar, kladdig kaka
Vad jag vill bli när jag blir stor: Starkare och snyggare
Senaste gången jag grät: När Jörgen slog Samsonov i årets OS
Mitt motto är: Better to burn out then to fade away
Bästa musiklåt: Thunder road, Bruce Springsteen
Musiklåt jag gillar men skäms för: Allt med Brolle jr
Bästa skolämne: Matte
Vad får mig att koppla av: Min soffa och min tv
Snyggaste tjej: Scarlett Johansson
Största skalpen: Pär Gerell


Stefan Nilsson
Bästa film: Den ofrivilliga golfaren
Bästa bok: Änglar och demoner
Saker jag gör när jag inte spelar pingis: Kollar TV, spelar golf
Vad dricker jag helst till maten: Läsk, mjölk, vin
När flyttade jag hemifrån: När jag var 19 år
Musiklåt jag gillar men skäms för: Skulle väl vara några dansbandslåtar, men Hedram håller mig sällskap.
Bästa skolämne: Idrott
Hur många gör jag på foten: Många....
Vad får mig att koppla: av En golfrunda ensam


Robert Nilsson
Ålder: 25
Racket: Stiga Clipper, Boost TP.
Vad dricker jag helst till maten: Läsk, kan tänka mig en öl ibland också..
Roligaste film: Wedding crashers
Vad jag vill bli när jag blir stor: Redovisningskonsult
Denna person ser jag upp till: Roger Federer
Bästa bok: Snabba cash enda boken jag har läst)
Bästa skolämne: Idrott, hyfsad i geografi också..
Största skalpen: Magnus Månsson
Senaste gången jag grät: När Susanna Kallur trillade i OS
Favorit Tv-program: Antikrundan

Magnus Månsson
Racket: Yasakas DynaMix stomme, Pryde Maximum
Roligaste film: Dum dummare Bästa bok Harry Potter
7 Saker som gör mig glad: Vackert väder, När min dotter ler,
Sämsta sportgrenar: Squash och simhopp
Vad dricker jag helst till maten: Pepsi Max
Favoritmåltid: Flygande Jakob och Rabarberpaj med mjukglass
Vad jag vill bli när jag blir stor: Astronaut
När flyttade jag hemifrån: När jag var 16 år och började på pingisgymnasiet i Falkenberg
Bästa musiklåt: Eye of the Tiger
Musiklåt jag gillar men skäms för: Rolling Stone med Dr Hook
Största skalpen: MaWenge, Zoran Primorac
Vad får mig att koppla av: En bra film
Senaste gången jag grät: När jag skar lök till min specialrätt, ugnstekta grönsaker


Jiang Chang Hong
Intervju och foto utlovas inom kort (jag kan dock avslöja att det är en go gubbe)