Då är det lottat och klart med ungdomsserierna för hösten.
Denna hösten har vi spel i följande ungsomsserier:
Warta 1 - Göteborg Höstserie Ungdom 2011 Äldre 5
Warta 2 - Göteborg Höstserie Ungdom 2011 Yngre 2
Warta 3 - Göteborg Höstserie Ungdom 2011 Yngre 5
Mer information hittar ni på www.gbtf.se -> tävlingar -> serier
Har vi fler ungdomar som vill spela i seriespelet till våren så kontakta er tränare så löser vi det!
Visar inlägg med etikett ungdomspingis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ungdomspingis. Visa alla inlägg
fredag 7 oktober 2011
onsdag 13 oktober 2010
Ungdomsserier & Propagandatouren
För er som tävlar så har ni väl koll på att det närmar sig med både Propagandatourens deltävling 2 och första seriematcherna?
Mer info hittar ni på www.gbtf.se
Propagandatouren:
FREDAGEN den 15 OKT 2010
Anmälan senast kl. 17.30
Pojkar födda 95-97
Pojkar födda 98-00
Pojkar nybörjare födda 95-00
SÖNDAGEN den 24 OKT 2010
Anmälan senast kl. 10.00
Pojkar födda 2001 och yngre
Flickor födda 95-99
Flickor födda -00 och yngre samt nybörjare
I EXERCISHUSET, Heden
Inbjudan hittar ni här.
Vad det gäller seriespelet så drar det igång till helgen, närmare bestämt 16/10. Ni hittar mer information på www.gbtf.se, här. Byt serie i menyn till vänster, under Göteborg => Ungdom höst.
Mer info hittar ni på www.gbtf.se
Propagandatouren:
FREDAGEN den 15 OKT 2010
Anmälan senast kl. 17.30
Pojkar födda 95-97
Pojkar födda 98-00
Pojkar nybörjare födda 95-00
SÖNDAGEN den 24 OKT 2010
Anmälan senast kl. 10.00
Pojkar födda 2001 och yngre
Flickor födda 95-99
Flickor födda -00 och yngre samt nybörjare
I EXERCISHUSET, Heden
Inbjudan hittar ni här.
Vad det gäller seriespelet så drar det igång till helgen, närmare bestämt 16/10. Ni hittar mer information på www.gbtf.se, här. Byt serie i menyn till vänster, under Göteborg => Ungdom höst.
torsdag 30 september 2010
HisingsMästerskapen 2010, de uppskjutna klasserna P97 och P99
Alla flickor och pojkar födda år 1995 till 2001 inbjuds att delta i HisingsMästerskapen i bordtennis.
Fredag 1:e oktober: BTK Warta - Kyrkbyhallen, Kyrkbytorget 6
P97 Samling 17.15
P99 samling 17.15
Tävlingstid per klass beräknas till 2 timmar. Max deltagande i en klass per tävlingsdag.
Deltagarna skall ha gymnastikkläder på sig.
Bordtennisrack finns det att låna gratis i lokalen.
Alla får vara med, inget krav på medlemskap i någon bordtennisklubb.
Upplysningar: BTK Warta info@warta.nu, www.warta.nu
Anmälningsavgift: 20 kr per deltagare som betalas på plats före tävlingens start.
Arrangörerna BTK Warta, Torslanda IK och Backa BTK hälsar alla hjärtligt välkomna
Fredag 1:e oktober: BTK Warta - Kyrkbyhallen, Kyrkbytorget 6
P97 Samling 17.15
P99 samling 17.15
Tävlingstid per klass beräknas till 2 timmar. Max deltagande i en klass per tävlingsdag.
Deltagarna skall ha gymnastikkläder på sig.
Bordtennisrack finns det att låna gratis i lokalen.
Alla får vara med, inget krav på medlemskap i någon bordtennisklubb.
Upplysningar: BTK Warta info@warta.nu, www.warta.nu
Anmälningsavgift: 20 kr per deltagare som betalas på plats före tävlingens start.
Arrangörerna BTK Warta, Torslanda IK och Backa BTK hälsar alla hjärtligt välkomna
Warta Distriktsmästare i P11
Isac, Viktor och Alexander vann lag-DM för pojkar 11!
Efter klar seger med 5-0 i semifinalen mot Partille och därefter 5-3 i en högdramatisk final mot Linné så är vårt P 11-lag nu regerande distriktsmästare och kan med fog kalla sig för Göteborgs bästa pojkar 11-lag.
Linné tog ledningen med 2-1 och läget såg inte alltför ljust ut. Efter att både Isac Weilöv och Alexander Nettby vunnit sina nästkommande matcher efter bra spel så var Warta plötsligt i ledningen. När Viktor Jeanson lite senare vid ställningen 4-3 avgjorde med 11-6 i femte set i en välspelad match mot Linnés Sigge Thorén så var segern klar. Mycket stolta grabbar fick sedan motta guldmedaljen ur Hans Lidslots hand och det första guldet någonsin för Warta i lag-DM för pojkar 11 var bärgat.
Grattis grabbar till en strålande laginsats!
Det kan bli spännande att följa killarnas utveckling i framtiden!
Efter klar seger med 5-0 i semifinalen mot Partille och därefter 5-3 i en högdramatisk final mot Linné så är vårt P 11-lag nu regerande distriktsmästare och kan med fog kalla sig för Göteborgs bästa pojkar 11-lag.
Linné tog ledningen med 2-1 och läget såg inte alltför ljust ut. Efter att både Isac Weilöv och Alexander Nettby vunnit sina nästkommande matcher efter bra spel så var Warta plötsligt i ledningen. När Viktor Jeanson lite senare vid ställningen 4-3 avgjorde med 11-6 i femte set i en välspelad match mot Linnés Sigge Thorén så var segern klar. Mycket stolta grabbar fick sedan motta guldmedaljen ur Hans Lidslots hand och det första guldet någonsin för Warta i lag-DM för pojkar 11 var bärgat.
Grattis grabbar till en strålande laginsats!
Det kan bli spännande att följa killarnas utveckling i framtiden!
onsdag 19 maj 2010
Årets poängpromenad
Traditionsenligt så hade vi även på årets avslutning en poängpromenad med frågor som handlar om bordtennis och Warta.
Här kommer alla frågor. Svaren får ni luska ut själva... men lämna gärna era svar bland kommentarerna!
Fråga 1
Lag VM spelas 23-30 maj. Vilka herrspelare finns med i den svenska truppen?
1. J-O Waldner, Jörgen Persson, Mikael Appelgren, Peter Karlsson, Erik Lindh
X. Jens Lundquist, Pär Gerell, Robert Svensson, Fabian Åkerström, Andreas Törnkvist
2. Jens Lundquist, J-O Waldner, Jörgen Persson, Magnus Månsson, Fredrik Håkansson
Fråga 2
Söderhamn vann SM-guld i bordtennis i år efter att i en dramatisk final ha besegrat Eslöv i en match som direktsändes i TV. Eslöv blev därmed silvermedaljörer. Vilket lag kom trea och erhöll bronsmedalj?
1. Falkenbergs BTK
X. Halmstad BTK
2. BTK Warta
Fråga 3
Vilken sponsor gjorde Gudmundur Stephensen reklam för på sin rygg i år?
1. SkandiaMäklarna
X. Gummigubben
2. Tapetgalleriet
Fråga 4
Vad finns det rakt under Kyrkbyhallen?
1. En stenåldersgrav
X. Lundbytunneln
2. Ett garage
Fråga 5
I Kyrkbyhallen fanns tidigare Hisingens enda:
1. Biograf
X. Diskotek
2. Teater
Fråga 6
Hur många år fyller Warta Pingis i år?
1. 75 år
X. 50 år
2. 25 år
Fråga 7
Hur många bordtennisklubbar finns det i Göteborg?
1. 11 st
X. 27 st
2. 42 st
Fråga 8
Bollen väger som bekant 2,7 gram och har en diameter på 40 mm. Men vad vägde bollen när diametern bara var 38 mm?
1. 2,4 gram
X. 2,5 gram
2. 2,6 gram
Fråga 9
När ändrades räknesättet från att gå först till 21 till först till 11?
1. 2001
X. 2003
2. 2000
Fråga 10
Vad hette engelsmannen som introducerade celluloidbollen i Europa 1891?
1. James Gibb
X. John Hilton
2. Desmond Douglas
Fråga 11
Vem vann första officiella SM på herrsidan? Året var 1927.
1. Tage Flisberg, IFK Norrköping
X. Bengt Grive, Djurgårdens IF
2. Carl-Erik Bülow, KFUM Göteborg
Fråga 12
EM spelades i Stuttgart 13-20 september 2009. Vem vann herrsingeln?
1. Michael Maze, Danmark
X. Jörgen Persson, Sverige
2. Timo Boll, Tyskland
Fråga 13
Stellan Bengtsson var vår första VM-mästare i herrsingel. Men vilket år skedde denna bragd?
1. 1970
X. 1971
2. 1972
Här kommer alla frågor. Svaren får ni luska ut själva... men lämna gärna era svar bland kommentarerna!
Fråga 1
Lag VM spelas 23-30 maj. Vilka herrspelare finns med i den svenska truppen?
1. J-O Waldner, Jörgen Persson, Mikael Appelgren, Peter Karlsson, Erik Lindh
X. Jens Lundquist, Pär Gerell, Robert Svensson, Fabian Åkerström, Andreas Törnkvist
2. Jens Lundquist, J-O Waldner, Jörgen Persson, Magnus Månsson, Fredrik Håkansson
Fråga 2
Söderhamn vann SM-guld i bordtennis i år efter att i en dramatisk final ha besegrat Eslöv i en match som direktsändes i TV. Eslöv blev därmed silvermedaljörer. Vilket lag kom trea och erhöll bronsmedalj?
1. Falkenbergs BTK
X. Halmstad BTK
2. BTK Warta
Fråga 3
Vilken sponsor gjorde Gudmundur Stephensen reklam för på sin rygg i år?
1. SkandiaMäklarna
X. Gummigubben
2. Tapetgalleriet
Fråga 4
Vad finns det rakt under Kyrkbyhallen?
1. En stenåldersgrav
X. Lundbytunneln
2. Ett garage
Fråga 5
I Kyrkbyhallen fanns tidigare Hisingens enda:
1. Biograf
X. Diskotek
2. Teater
Fråga 6
Hur många år fyller Warta Pingis i år?
1. 75 år
X. 50 år
2. 25 år
Fråga 7
Hur många bordtennisklubbar finns det i Göteborg?
1. 11 st
X. 27 st
2. 42 st
Fråga 8
Bollen väger som bekant 2,7 gram och har en diameter på 40 mm. Men vad vägde bollen när diametern bara var 38 mm?
1. 2,4 gram
X. 2,5 gram
2. 2,6 gram
Fråga 9
När ändrades räknesättet från att gå först till 21 till först till 11?
1. 2001
X. 2003
2. 2000
Fråga 10
Vad hette engelsmannen som introducerade celluloidbollen i Europa 1891?
1. James Gibb
X. John Hilton
2. Desmond Douglas
Fråga 11
Vem vann första officiella SM på herrsidan? Året var 1927.
1. Tage Flisberg, IFK Norrköping
X. Bengt Grive, Djurgårdens IF
2. Carl-Erik Bülow, KFUM Göteborg
Fråga 12
EM spelades i Stuttgart 13-20 september 2009. Vem vann herrsingeln?
1. Michael Maze, Danmark
X. Jörgen Persson, Sverige
2. Timo Boll, Tyskland
Fråga 13
Stellan Bengtsson var vår första VM-mästare i herrsingel. Men vilket år skedde denna bragd?
1. 1970
X. 1971
2. 1972
tisdag 18 maj 2010
Ungdomsavslutning 2010
Då är det dags för årets avslutning för våra ungdomar. Avslutningen är på tisdag 18/5 klockan 17.30 och beräknas hålla på till ca 19.00.
Alla ungdomar som har tränat med oss under året är välkomna att deltaga.
På programmet står:
- Poängpromenad
- Utdelning av Stiga Stipendie
- Utdelning av priser från KM
- Fika
Välkomna!
Efter avslutningen är det upp till respektive tränare om det pågår fortsatt träning eller inte.
Alla ungdomar som har tränat med oss under året är välkomna att deltaga.
På programmet står:
- Poängpromenad
- Utdelning av Stiga Stipendie
- Utdelning av priser från KM
- Fika
Välkomna!
Efter avslutningen är det upp till respektive tränare om det pågår fortsatt träning eller inte.
fredag 30 april 2010
Klubbresa till Nordsoe-Cup i Hirtshals 23-25 april
Så har den årliga klubbresan till Hirtshals klarats av. Mycket var sig likt som t.ex:
Solen lyste från en klarblå himmel.
Ungdomarna ville inte gå upp när dom blev väckta.
Tidsschemat ruckades redan under lördagens förmiddagspass.
Ca 500 spelare från flera länder i alla åldersklasser bjöd på en fantastisk propaganda för vår sport.
Bortsett från den dåliga tidsplaneringen finns det ingenting att klaga på. Det är en fröjd att blicka ut
över en idrottshall som är fylld av hängivna spelare på jakt efter den perfekta serven, loopen, smashen,
blocken etc... I år spelades turneringen i 3 olika hallar så en visst känsla för logistik var nödvändig.
Våra killar gjorde bra ifrån sig. Alla spelade i flera klasser och roligast var Alexanders och Jonas finalplatser
(knappa förluster, nästa år vinner ni) och Joakim/Jonas totalt oväntade semifinalplats i Juniordubbeln.
Det roligaste med Nordsoe cup är att spelare på alla nivåer, från nybörjare till veteraner ställer upp. I alla
ungdomsklasser spelas både A - och B - slutspel Det är ett utmärkt tillfälle att ladda med denna
breddtävling inför säsongens höjdpunkt: Göteborg Cup.
Nästa år hoppas vi få med oss fler av alla nya goa spelare som hittat till klubben under året.
/Lars H
Solen lyste från en klarblå himmel.
Ungdomarna ville inte gå upp när dom blev väckta.
Tidsschemat ruckades redan under lördagens förmiddagspass.
Ca 500 spelare från flera länder i alla åldersklasser bjöd på en fantastisk propaganda för vår sport.
Bortsett från den dåliga tidsplaneringen finns det ingenting att klaga på. Det är en fröjd att blicka ut
över en idrottshall som är fylld av hängivna spelare på jakt efter den perfekta serven, loopen, smashen,
blocken etc... I år spelades turneringen i 3 olika hallar så en visst känsla för logistik var nödvändig.
Våra killar gjorde bra ifrån sig. Alla spelade i flera klasser och roligast var Alexanders och Jonas finalplatser
(knappa förluster, nästa år vinner ni) och Joakim/Jonas totalt oväntade semifinalplats i Juniordubbeln.
Det roligaste med Nordsoe cup är att spelare på alla nivåer, från nybörjare till veteraner ställer upp. I alla
ungdomsklasser spelas både A - och B - slutspel Det är ett utmärkt tillfälle att ladda med denna
breddtävling inför säsongens höjdpunkt: Göteborg Cup.
Nästa år hoppas vi få med oss fler av alla nya goa spelare som hittat till klubben under året.
/Lars H
onsdag 7 april 2010
Samträning för våra ungdomar
Vi kommer försöka få igång samträning med andra klubbar, och första klubb ut i detta samarbete är Torslanda. Så med start torsdag 8/4 kommer våra killar ha en träningstid hos Torslanda och dom har en träningstid hos oss.
Måndagar 17.00 – 18.30 Kyrkbyhallen (Bojan)
Torsdagar 18.30 – 20.00 Torslanda IK Klubbhus (Christer)
Vår förhoppning är att alla som har chansen tar sig till Torslanda för denna möjlighet, det är extremt utvecklande att spela i nya miljöer.
Denna möjlighet är främst tänkt för de ungdomar som normalt spelar i Stellans och Bojans träningsgrupper.
Måndagar 17.00 – 18.30 Kyrkbyhallen (Bojan)
Torsdagar 18.30 – 20.00 Torslanda IK Klubbhus (Christer)
Vår förhoppning är att alla som har chansen tar sig till Torslanda för denna möjlighet, det är extremt utvecklande att spela i nya miljöer.
Denna möjlighet är främst tänkt för de ungdomar som normalt spelar i Stellans och Bojans träningsgrupper.
onsdag 2 december 2009
Extra fredagsträning
Nu på fredag, 4/12, är det dags igen!
En extra träning för er ungdomar som vill vässa ert spel lite ytterligare. Träningen är öppen för alla medlemmar i BTK Warta, så vi ser gärna att det är stor spridning på ålder på deltagarna. Finns det plats över är givetvis även föräldrar och syskon välkomna att spela.
Tränare denna gång är Alf Henricsson.
Passa på detta tillfälle, Alf är garanterat erfaren och duktig tränare!
Träningen varar mellan 17.00-18.30
En extra träning för er ungdomar som vill vässa ert spel lite ytterligare. Träningen är öppen för alla medlemmar i BTK Warta, så vi ser gärna att det är stor spridning på ålder på deltagarna. Finns det plats över är givetvis även föräldrar och syskon välkomna att spela.
Tränare denna gång är Alf Henricsson.
Passa på detta tillfälle, Alf är garanterat erfaren och duktig tränare!
Träningen varar mellan 17.00-18.30
onsdag 18 november 2009
Extraträning på fredag 17.00 - 18.30
Då har vi äntligen klart med en extraträning på fredagar. Vi gör en smygstart redan på fredag den 20/11 klockan 17.00 - 18.30. Välkomna är alla ungdomar som normalt tränar i någon av våra träningsgrupper.
Tränare är Anthony Lui.
Välkomna!
PS. Anthony är bortrest kommande 2 fredagar, så det är i skrivande stund inte klart om det blir någon fredagsträning då eller inte.
Fotnot. Fredag den 20/11 skall det givetvis vara. Sorry...
Tränare är Anthony Lui.
Välkomna!
PS. Anthony är bortrest kommande 2 fredagar, så det är i skrivande stund inte klart om det blir någon fredagsträning då eller inte.
Fotnot. Fredag den 20/11 skall det givetvis vara. Sorry...
måndag 19 oktober 2009
Tisdagsgruppen startar 17.30
Vi är tvungna att skjuta på starten av tisdagsgruppens träning, så träningstiden kommer vara 17.30 - 18.45 from. 20 oktober. Detta för att få plats med en pingisskola från 16.30 till 17.30.
Jag hoppas att denna information har kommit fram till alla!
Jag hoppas att denna information har kommit fram till alla!
tisdag 13 oktober 2009
Ungdomsserierna
Då är det dags att starta spelet i årets ungdomsserier. Jättekul att vi har så många nya spelare som provar på sina första lagmatcher i pingis!
De tillfällen som ungdomsserierna spelas under hösten är: 17/10, 14/11 och 12/12. Titta på gbtf.se för mer information.
Det är särskilt viktigt att ni som är ledare för ett lag ser till att ni skriver upp i kalendern när matcherna är, det gäller att se till att vi har spelare på plats! Är det så att det är något tillfälle ni inte får ihop ett fullt lag så finns det några tillfällen under hösten att spela uppskjutna matcher.
Ni hittar kontaktinformation till övriga lagledare här.
De tillfällen som ungdomsserierna spelas under hösten är: 17/10, 14/11 och 12/12. Titta på gbtf.se för mer information.
Det är särskilt viktigt att ni som är ledare för ett lag ser till att ni skriver upp i kalendern när matcherna är, det gäller att se till att vi har spelare på plats! Är det så att det är något tillfälle ni inte får ihop ett fullt lag så finns det några tillfällen under hösten att spela uppskjutna matcher.
Ni hittar kontaktinformation till övriga lagledare här.
måndag 12 oktober 2009
BTK Wartas Pingisskola
torsdag 17 september 2009
Anmälan ungdomsserier
Då är det dags att anmäla lag till säsongens Ungdomsserier.
Ni som vill vara med och spela tar kontakt med er tränare eller info@warta.nu
Mer information finns här.
Ni som vill vara med och spela tar kontakt med er tränare eller info@warta.nu
Mer information finns här.
torsdag 27 augusti 2009
Fortsättning på förra säsongens pingisskola
Nu är det dags för er som gick i Wartas pingisskola under förra säsongen att börja träna igen.
Vi kommer att träna på tisdagar 17.00 - 18.15 med första tillfälle 1 september. Vi hoppas givetvis att samtliga deltagare från förra säsongen fortsätter!
Välkomna till Kyrkbytorget!
Vi kommer att träna på tisdagar 17.00 - 18.15 med första tillfälle 1 september. Vi hoppas givetvis att samtliga deltagare från förra säsongen fortsätter!
Välkomna till Kyrkbytorget!
måndag 10 augusti 2009
Träningsstart!
Då är det snart dax att starta upp årets pingissäsong igen!
För er ungdomar som är sugna på något annat än sol och bad så kommer vi ha en uppstartsträning tisdag 25/8 klockan 18.00.
Då får ni information om årets träningstider och annat.
Välkomna!
För er ungdomar som är sugna på något annat än sol och bad så kommer vi ha en uppstartsträning tisdag 25/8 klockan 18.00.
Då får ni information om årets träningstider och annat.
Välkomna!
tisdag 5 maj 2009
Klubbresa till Hirtshals
Fjorton spelare och ledare var i år över i Danmark i samband med den traditionella Nordsjö Cup 24-26 april.
Det mesta var sig likt; bra väder, bra boende, härlig stämning i truppen, danskt gemyt, många matcher, samt som vanligt dåliga arrangemang...
Roligt att konstatera var att samtliga yngre spelare gick till A-slutspel i alla klasser de ställde upp i, så betyget kan inte bli annat än med beröm godkänt. Bland annat pressade Karl-Filip Bjerke Einarsson Sveriges bästa 99:a Simon Söderlund ordentligt i åttondelsfinalen. Karl-Filip är en talang, han kan med rätt träning ta ett stort steg kommande år.
Bäst av alla placerade sig Isac Weilöv som gick till final i 98-klassen där han tvingades lämna walk over i finalen p.g.a tidsbrist inför hemresan.
Viktor Jeanson drabbades av det undermåliga arrangemanget när han i vinnarläge i semifinalen i samma klass, efter att ha vunnit sina tre matcher från sextondelen och framåt, plötsligt fick sin match avbruten med motiveringen att det fanns en dansk spelare till i kvartsinal (!) som inte hade blivit utslagen av någon. Så i stället för att spela final befann sig Viktor återigen i en ny kvartsinal. Stressen blev stor eftersom färjan hem skulle gå och förlusten, efter bland annat en missad matchboll i avgörande set, kändes något snopen.
Både Isac och Viktor har ju ett år kvar i P10-klassen, så nästa år är förhoppningen att vi hinner spela färdigt och då skall vi visa danskarna var skåpet skall stå...
Även de något äldre spelarna, framförallt Rasmus Hagberg och Jonas Hallberg, gjorde ett par fina matcher och placerade sig bra i sina klasser.
Sammantaget var det ett glatt gäng som återvände till Göteborg i den sena söndagsnatten.
Nästa år är vi tillbaka igen!
Det mesta var sig likt; bra väder, bra boende, härlig stämning i truppen, danskt gemyt, många matcher, samt som vanligt dåliga arrangemang...
Roligt att konstatera var att samtliga yngre spelare gick till A-slutspel i alla klasser de ställde upp i, så betyget kan inte bli annat än med beröm godkänt. Bland annat pressade Karl-Filip Bjerke Einarsson Sveriges bästa 99:a Simon Söderlund ordentligt i åttondelsfinalen. Karl-Filip är en talang, han kan med rätt träning ta ett stort steg kommande år.
Bäst av alla placerade sig Isac Weilöv som gick till final i 98-klassen där han tvingades lämna walk over i finalen p.g.a tidsbrist inför hemresan.
Viktor Jeanson drabbades av det undermåliga arrangemanget när han i vinnarläge i semifinalen i samma klass, efter att ha vunnit sina tre matcher från sextondelen och framåt, plötsligt fick sin match avbruten med motiveringen att det fanns en dansk spelare till i kvartsinal (!) som inte hade blivit utslagen av någon. Så i stället för att spela final befann sig Viktor återigen i en ny kvartsinal. Stressen blev stor eftersom färjan hem skulle gå och förlusten, efter bland annat en missad matchboll i avgörande set, kändes något snopen.
Både Isac och Viktor har ju ett år kvar i P10-klassen, så nästa år är förhoppningen att vi hinner spela färdigt och då skall vi visa danskarna var skåpet skall stå...
Även de något äldre spelarna, framförallt Rasmus Hagberg och Jonas Hallberg, gjorde ett par fina matcher och placerade sig bra i sina klasser.
Sammantaget var det ett glatt gäng som återvände till Göteborg i den sena söndagsnatten.
Nästa år är vi tillbaka igen!
måndag 4 maj 2009
Säsongsavslutning
Då närmar sig säsongens avslutning med stormsteg.
Tisdag 5/5 klockan 18.00 är det dags för avslutningen.
På programmet står följande:
- Prisutdelning från KM
- Årets Stigastipendiater
- Poängpromenad, bara pingisfrågor
- Fika
- Information inför nästa säsong
Välkomna!
Tisdag 5/5 klockan 18.00 är det dags för avslutningen.
På programmet står följande:
- Prisutdelning från KM
- Årets Stigastipendiater
- Poängpromenad, bara pingisfrågor
- Fika
- Information inför nästa säsong
Välkomna!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
