Klar seger för regerande mästarna Eslöv. Tuffare bortamatch hittar vi inte i serien. Trots det är det tyvärr inte godkänt med segrar bara i 2 set.
Obs. Filmen innehåller en bakom-ryggen, av gissa vem?
måndag 15 september 2008
Spårvägen - Warta 5-3 (19/12)
Förlust borta mot Spårvägen. Helt ok insats, tyvärr inget flyt i slutbollarna denna match heller för Robban, 13-15 mot Källberg. Annars bra insats på förstabordet; segrar mot Zöögling och Månsson slog Hajen.
Warta - Ärtemark 1-5 (14/1)
Månsson ger oss en bra start genom att vinna första mot Wang Jian Feng, efter det var det tyvärr stenkört. Bara ett set till lyckades Warta mäkta med. Inför matchen hoppades vi på Hedis-Qing och Robban-Sjöstedt, men det gick inte alls.
Ärtemark - Warta 4-4 (13/12)
Ny likamatch, denna gång borta mot Ärtemark. Ärtemark ställde i denna match upp med 3 kineser och en 13-åring...
Starkt av killarna på förstabordet som båda slog Wang Jian Feng, synd om Robert som förlorade sista matchen mot Wang Qing med 11-9 i skilje.
Starkt av killarna på förstabordet som båda slog Wang Jian Feng, synd om Robert som förlorade sista matchen mot Wang Qing med 11-9 i skilje.
Warta - Spårvägen 4-4 (10/12)
En poäng för Warta hemma mot Spårvägen.
Grym start av våra grabbar gav ledning med 4-1, bland annat efter seger för Xing Peng (!). Bättre flyt för Spårvägen efter det, men en poäng är helt ok.
Grym start av våra grabbar gav ledning med 4-1, bland annat efter seger för Xing Peng (!). Bättre flyt för Spårvägen efter det, men en poäng är helt ok.
onsdag 3 september 2008
Evigt unge Peter Hedram lirar i Norge
Peter åker till Norge och Laksevåg BTK för att undervisa i Färghandlarens vackra konst...
Ni kan läsa mer om Hedis norska klubb här.
Ni kan läsa mer om Hedis norska klubb här.
måndag 1 september 2008
Månsson vann Växjö Grand Prix
Månsson har startat säsongen starkt med en seger i Växjö.
Läs mer i Smålandsposten.
"Månsson segrare i Magnus-matchen
På fredagen inleddes årets upplaga av Växjö Grand Prix i bordtennis med herrarnas elitklass i Teleborgshallen i Växjö.
Inte helt oväntat blev det de båda toppseedade spelarna som spelade final.
BTK Frej-spelaren Magnus Wahlgren fick dock se sig besegrad av sin namne Månsson från BTK Warta i tre raka set."
Läs mer i Smålandsposten.
"Månsson segrare i Magnus-matchen
På fredagen inleddes årets upplaga av Växjö Grand Prix i bordtennis med herrarnas elitklass i Teleborgshallen i Växjö.
Inte helt oväntat blev det de båda toppseedade spelarna som spelade final.
BTK Frej-spelaren Magnus Wahlgren fick dock se sig besegrad av sin namne Månsson från BTK Warta i tre raka set."
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)